Alla inlägg den 14 april 2007

Av Elin - 14 april 2007 18:35

Vilken miss! Mina kompisar hade redan dragit då jag kom hem från kursen, och jag var inte så sugen på att ta mig till Morön på egen hand. Sen snackade jag med Mr X och gjorde upp planer om någon fest i hamn. Hans kompisar var negg men jag var tvunget att lova att vi skulle fara även om de backade. 5 min senare ringer han och avbokar pga att en tjej han inte gillar ska dit. No party tonight. Nice kväll detta lär bli då! Aja, får väl hyra en film eller något istället och sitta hemma och tycka synd om mig själv.

Tjing!

Av Elin - 14 april 2007 12:33

Okej, nu ska jag snart iväg och gå den där kursen som krävs för att få lämpen och kunna börja övningsköra, den känns förövrigt rätt onödig.

Var hemma hos Mr X igår, först på dagen bara för att hälsa på, sen på kvällen också. Vi umgicks lite med hans syster, såg en film och sen de tre sista oc-avsnitten (vilket avslut! Och jag tackar gudarna för att det inte tog slut mellan Seth och Summer. Om det inte funkat mellan dem, vad skulle vi vanliga dödliga göra då?) Inget hände mellan oss, vilket jag tror var bra, vi umgicks bara som vänner. Jag älskar honom och vill att vi ska kunna lösa våra problem, men vi bör nog ta de rätt lungt då.

Jag fick just de där kläderna jag pratade om igår av mamma, YEY! Hon är världens sötaste. De kommer passa skitbra ikväll, lite vårkänsla över dem. Jag har kommit på att jag passar i midnattsblått, det framhäver mina ögon och matchar håret, nice.

Aja, nu ropar pappa. Bäst att lägga på ett kol.
So long!

And history books forgot about us, and the bible didn't mention us, not even once. You are my sweetest downfall, I loved you first.

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards