Alla inlägg den 15 april 2007

Av Elin - 15 april 2007 16:30

Jag tänkte skriva ned lite örongodis som jag tycker att alla bör unna sig...


Losing my way - Justin timberlake

Dream girl - Salem al Fakir

Dancing in the moonlight - Toploader

Sophia - Nerina pallot

Chasing Cars - Snow patrol

Gå nu - Veronica Maggio

Samson - Regina Spektor

You - Switchfoot

How to save a life - The fray

Superstar - Broder Daniel

Your gone - Something Corporate

Goodnight and go - Imogen Heap

Far away - Nickelback

Breathe - Anna Nalick

Summerbreeze - Johnossi

Maybe I'm amazed - Jem


Många av låtarna är rätt gamla, men de betyder mycket för mig och varje låt har sin speciella lilla historia. Maybe I'm amazed tillexempel, den skickade jag för drygt två år sedan till X. Han hade varit jättekär i mig länge men jag visste inte riktigt vad jag ville, tills jag hittad denna. Då förstod jag att det var meningen att det skulle vara vi två, och sedan dess har detta varit "vår" låt.


Dancing in the moonlight är så mycket sommar som det bara kan bli, och varje gång jag lyssnar på den får jag abstinens efter varma sommarkvällar ute på altanen med grillen och massa vänner. GIVE IT TO ME!


Try it, you'll love it!

Av Elin - 15 april 2007 13:28

Okej, sjuk kväll igår! Blev utgång i alla fall, men inte förrän kring klockan 11 då mina kompisar hämtade upp mig och vi drog till A-torp. Började alltså dricka rätt sent. Väl på torpet drog vi till en fest hos en kille som tydligen hade barn och hela köret, men de flesta som var där var i vår ålder.


Jag hade med mig 5 cider, 3 x-ide, en Twisted och någon konstig typ Hannas blåbärscider som smakade glass och skummade i munnen. Dessvärre hade jag problem med att få i mig dem, jag börjar vara riktigt less på cider, de smakar alldeles för sött och man får liksom beläggningar på tänderna. Skitäckligt! Men jag hittade en skitsöt rosa x-ide som jag tycker att dom borde sälja på systemet här. Man dricker ju alltid samma sorter, inte konstigt att man blir jävligt less!


Det var rätt boring där borta, mest fjortisfulla tjejer som körde moppe. Men kring 00 ringde x:et och ville att jag skulle komma in till stan och sova hos honom. Naiva lilla jag drog dit och sen gick vi tillsammans upp till honom.


Kaoset började inte förrän vi skulle gå och lägga oss. Först och främast hände det jag bestämt inte fick hända, och nu måste jag verkligen styra upp detta på ett väldigt bra sätt om det ska funka. Sen började han må skitilla och helt plötsligt står han inne i tvättstugan och spyr då hans mamma och pappa kommer in och börjar bråka med honom om diverse saker. Det enda jag ville var att dra hem, men klockan var kring halv 3 på natten och jag kunde inte gå enda hemifrån honom. Så jag låg där och låtsades inte höra något. Allt vart bara fel och nu vet jag inte riktigt hur jag ska lappa ihop detta på ett snyggt sätt idag. Men det ordnar sig, det måste det. Skam den som ger sig!


Adioooos

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards