Alla inlägg den 16 april 2007

Av Elin - 16 april 2007 22:52

Var ute och körde lite bil med pappa uppe på Vitberget tidigare under kvällen. Börjar få koll på kopplingen vid start osv. nu, men det är krångligt om man aldrig kört bil tidigare. Men det ska nog gå bra, övning ger färdighet!


Har redan börjat planera in vad jag ska spendera mina pengar på på fredag. Har sett ett coolt vitt linne med svart tryck på H&M som jag funderar på, men då skulle jag vilja ha en snygg färgstark bikini eller bh under. Sen har jag hittat ett ganska fint berlockarmband på Gina också, men i så fall kommer jag försöka ta bort två av kedjorna, det såg rätt cheap ut med dem. Jag tror att jag ska investera i ett nytt nagerlack från O.P.I , har ett i färgen Malaysian mist, men jag skulle vilja ha ett lite mer rosa, för att inte tala om eftertraktade silvriga från chanel... Sen kom jag på att jag ska försöka hitta antingen ett snyggt rosa eller riktigt ljust begiet läppstift till en billig penning. Dessutom vill jag ha de ursöta ballerinaskorna i siden och snörning från Wedins, frågan är bara hur jag ska ha råd med allt?


Nu börjar det nog vara dags för att gå och lägga sig, jag hoppas att X hör av sig imorgon. Det kliar i fingrarna, men jag ska inte! Jag får inte göra situationen värre än vad den redan är.


This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath


But it is a pretty song


Av Elin - 16 april 2007 16:20

Så var det måndag och skola igen och man rycks tillbaka till allvaret. Som tur är gjorde vi bort de flesta proven innan lovet, så det är ganska lungt nu framöver, förutom matteprovet nästa vecka. Men jag känner mig å andra sidan rätt säker i matten nu (peppar, peppar!), så det ska nog inte vara några större problem. Däremot har Sture redan dragit igång ett nytt teknikprojekt och denna gången ska vi konstruera ett hjälplyft på Solidworks, kändes rätt jobbigt då man nyss blivit klar med rapporten om löpvagnen, men men, sånt är livet.


Det har varit riktigt varmt idag också, lite blåsigt men varmt. Det förde mina tankar till den stundande sommaren och planerna inför den. Jag brukar föredra att inte planera allt för mycket med risk för att bli besviken, det blir ändå aldrig som man tänkt sig. Men bara jag får ett jobb ska jag i alla fall ha råd att åka utomlands i någon vecka, jag fick resan i present då jag fyllde år, så det enda jag behöver betala är vistelsen. Jag får svårt att andas bara jag tänker på sol, bad, stränder, drinkar och sololja. Får jag ett bra jobb hade jag även tänkt försöka ta mig till Visby och NRJ-kalaset och sen mot slutet av sommaren åka ner och shoppa i antingen Stockholm eller Göteborg, men det beror som sagt på vad jag får för jobb.


Provade mina nyinköpta bikinisar från Twilfit en extra gång igår också. De är så snygga! Eller egentligen är det en, men jag har köpt två olika bh:ar, så det blir som två olika. Det enda som skulle behövas trimmas nu är mina ben... Men jag är så lat och tar aldrig tag i det, så jag antar att det enda jag kan göra nu är att börja cykla mer för att ta mig till olika platser och dra ner på godiset, hur nu det ska gå.


Jag har inte pratat något med Mr X sen jag drog hem igår, jag ska vänta tills han hör av sig, jag vill inte vara för på så att jag skrämmer iväg honom. Men det skulle kännas bra att få prata och försöka rätta till det där lilla snedsteget. Annars får jag väl föreslå att vi ska hitta på något igen och verkligen STÅ EMOT frestelsen den gången.


Baby I'm too lost in you



Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards