Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Elin - 22 maj 2007 22:19

Tänkte bara tillägga några detaljer till föregående inlägg, serien heter Beyond the break och utspelar sig på Hawaii, inte i Californien alltså. Men jag tror fortfarande att den kan vara ganska kul. För att läsa mer om den kan följa länken nedan.

Beyond the Break

Av Elin - 22 maj 2007 22:02

Jag missade en klipptid igår, jag hade på ljudlöst på lektionen sen såg jag att någon ringt en minut tidigare och då var det min frisör. Han är uppbokad fram till slutet på agusti och jag behöver en eftermiddagstid i slutet på juni. Egentligen har jag en tid den 4:e juli, men det är på morgonen och om jag får jobb på kommunen (mitt sista hopp) så vill jag inte ta ledigt och gå miste om pengar på grund av det. Men då jag ringde upp hade någon annan redan fått tiden, fan!


Jag såg just en trailer på femman om en serie som tydligen ska ha premiär imorgon, jag funderar på att kolla vad det är för något. Den verkade då utspela sig i Californien (eller någon annan stans i USA där man surfar), så det kanske är något OC-inspirerat. Jag saknar New port-gänget lite, så det skulle passa bra med något liknande. Premiär imogron klockan åtta på femman alltså.


Nu tror jag att jag ska gå och ägna lite tid åt mina naglar, de ser förjävliga ut rent ut sagt. Men håll er uppdaterade, imorgon kommer jag förmodligen utvärdera min skojakt (och ni kan ju hålla tummarna för att den blir lyckad). Tjing!


Don't mind if you treat me bad again, I don't care anymore
Life's too short to make trouble out of small things
It is better this way, I'm sort of laid back today
Close my ears when words come flying out, I've heard them all before
With just a lot of hope flushing down the drain, it is better this way
I am going away

Av Elin - 22 maj 2007 14:06

Äntligen har solen börjat titta fram här uppe också, idag har det varit riktigt skönt väder. Jag hoppas att det håller i sig hela veckan så att man kan vara ute på fredagkväll utan att förfrysa. Vi ska grilla korv och bananer med choklad, det kommer bli hur mysigt som helst!


Nedräkningen har definitivt börjat nu, precis två veckor kvar idag till sommarlovet och dessutom har jag gjort bort fysikprovet och det känns sjukt skönt faktiskt, då slipper man tänka på det något mer. Då är det i stort sätt bara matten och företagsekonomin kvar nu då, men det ska nog gå bra, förhoppningsvis...


Imorgon har jag bara en lektion så efter den ska jag in till stan och titta efter ett par ballerinaskor. Det är ganska jobbigt att gå runt i gympaskor eller stövlar i den här värmen, och de från förra året är alldeles för nötta.


Nu tror jag att jag ska sätta mig ute på altan fram till middagen och drömma mig bort, det är jag värd efter den gårdagens pluggande.


Ciaoo

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards