Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Elin - 24 maj 2007 20:45

Varför har alla något att göra imorgon utom jag? Det var ju egentligen tänkt att vi skulle grilla, men det blir på lördag istället, och nu är jag helt ensam och övergiven imorgonkväll. Elinda och Jonna ska till Umeå på brännbollsyran, men jag har inte råd och dessutom har vi ingen aning om vi kommer ta oss hem sen så det kändes lite jobbigt. Malin har dansföreställningar hela helgen och har inte tid att hitta på något och Sara jobbar till klockan tio (i och för sig skulle vi kanske hitta på något sen, men vad ska jag göra fram tills dess liksom?) Mitt enda hopp nu är Jessica, men hon har förmodligen redan planerat in något, om hon inte ska till Medle och då går det ju verkligen inte. Kul att sitta ensam hemma en fredagskväll, eller ensam och ensam, jag kan ju alltid planera in lite qualitytime med familjen, ehm.


Nu tror jag att jag ska läsa lite grand ut "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella, var ett tag sen sist, jag måste ju läsa ut den. Men jag har aldrig tid att läsa böcker, det är så mycket annat man ska hinna med hla tiden. Jaja, på återseende.


p.s Feel free to kommentera mina inlägg ;)


And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky


I can't take my mind off of you

Av Elin - 24 maj 2007 15:56

Företagsekonomiprovet var inte lätt vill jag lova! Det handlade bara om beräkningar. Förhoppningsvis så gick det bättre än vad jag tror, men vi får väl se på måndag. Däremot är jag lättad över engelskan som jag varit så orolig för tidigare pga mitt dåliga resultat på nationella, min lärare kommer att sätta ett MVG på mig, WIIE.


Idag åt vi lunch på Kaplan istället för Balder, det är skönt med lite omväxling ibland. Under lunchen kommer Stina och Jonna på att de ska börja snusa (!) för att bli av med sitt sockerberoende, tydligen kan man stilla det om man tar en snus istället, hm. Visst låter det bra att slippa känna sötsug och i och med det kanske gå ner lite i vikt , men vette tusan om det är värt att bli beroende av snus och få cancer i munnen, måste fundera vidare på det, även om dosan är rätt söt...


You've got what it takes to set me free,
Oh you could mean everything to me.

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards