Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Elin - 23 maj 2007 23:06

Min pappa lyckades alltså stänga av mitt i Project runway då jag höll på att spela in, bravo! Aja, får väl se reprisen senare i veckan istället...


Jag vet inte riktigt vad jag ska ge Beyond the Break för betyg, fick inget riktigt grepp om det, men det är helt klart godkänt i alla fall. Vi får väl se om det artar sig längre fram i serien. Nu låter jag som en riktig tv-nörd då jag kommenterar i princip hela kvällens tv-tablå, but who cares! Pussycat dolls är i alla fall en rolig och rätt underhållande wannabe-top model-grej. Även om jag absolut inte gillar deras "ledare" Rodins over the top-plastic face så får de gärna fortsätta underhålla mig under sysslolösa onsdagaskvällar.


Nu ska jag göra min dagliga lilla hemma-workout från senaste numret av Cosmopolitan och sen är det time for bed. Men jag är tillbaka imorgon med mer bloggande, sleep tight.


What goes around... Comes around  

Av Elin - 23 maj 2007 12:06

Okej, jag kom just hem från skolan och en liten shoppingtur. Jag hittade ett par vita ballerinaskor som jag köpte på Din sko, men de får mest fungera som en nödlösning tills jag hittar några andra. Dessutom köpte jag 3 stycken armband i "guld" på Gina tricot och tänkte köpa en randig sjal i olika rosa färger från H&M, men jag var inte säker på om jag verkligen ville ha den eller om det bara var en impuls.


Resten av dagen ska jag ägna mig åt företagsekonomin som jag har prov i imorgon, och ikväll blir minst sagt en tv-kväll. Dels ska jag se premiären av Beyond the break och Grey's anatomy, sen ska jag spela in Project runway och Pussycat dolls också. Och jag hade faktiskt tänkt hinna locka mitt hår också efter att jag har duschat, men vi får väl se om jag orkar det.


Jag är fortfarande ganska torr i ansiktet, men det har börjat gå över lite. Jag vet inte vad det kan ha berott på att ansiktet torkade ihop så, antingen tål jag inte min brun-utan-sol för ansiktet eller så har min hy fått nog av ansiktskrämen för fet hy. Jag funderar på att köpa den nya ansiktskrämen från Biotherm, Multi recharge, som innehåller ginseng, vitamin E och SPF 15. Det kan ju vara ganska bra att ha en dagkräm som innehåller solkskydd, framförallt nu på sommaren. Problemet är bara att den är så dyr...


Nu ska jag som sagt ta tag i allt jag har på schemat idag, men det kan hända att jag hinner skriva mer ikväll. Hej hå!

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards