Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Elin - 14 juni 2007 19:08

Efter en stunds åkande
Elinda: Elin, det är blött i rutschkanan
Elin: Jamen det regnade ju nyss..
Elinda: Nej, det gjorde det inte..?
Elin: Alltså, jag vill gå hem nu.

Av Elin - 14 juni 2007 19:01

Är du störd eller? Har jag gjort dig något?

Om så är fallet skulle jag uppskatta om du kunde tala om för mig vad felet är, för jag förstår verkligen ingenting. Jag försöker bara vara trevlig. Det är precis som om du är rädd för mig och måste spela obrydd (för det vet jag att du egentligen inte är), väx upp för fan! Tack och hej.

Av Elin - 14 juni 2007 17:33

Jag vet, jag är galen i mitt bloggande nu, men jag kan inte hjälpa det.


Jag blev kär idag, och då är jag inte ironisk, jag blev BLIXTFÖRÄLSKAD. Jag var på min lillebrors skolavslutning tillsammans med några kompisar, man får aldrig in den där riktiga sommarkänslan förrän man gått på Brännans skolavslutning. som vanligt var det hög klass på både kören och solisterna, men den här gången var det något alldeles extra.


Maybe I've been here before
I know this room, I've walked this floor
I used to live alone before I knew you
I've seen your flag on the marble arch
love is not a victory march
It's a cold and it's a broken hallelujah


Kanske världens bästa låt med kanske världens bästa sångare (okej, kanske inte världens bästa). Jag har aldrig varit så nära till tårar bara av att lyssna på musik, och jag har aldrig haft sådan gåshud. Från och med idag är de alltid välkomna hem till mig, förutsatt att de sjunger Hallelujah för mig förståss.

Av Elin - 14 juni 2007 17:31

Jasså det är så du vill ha det? Vi får väl se vem som vinner, hehehe...

Av Elin - 14 juni 2007 17:06

Jag hittade en godis i min godispåse som någon utan lov tagit en tugga av och sedan lagt tillbaka ned i påsen. Vem gör något sådant? Jag har mina misstankar, och de riktar sig till tre personer (se ovan). Har någon sett eller hört något? Hör då av er till mig!

Av Elin - 14 juni 2007 16:23

Jag gillar inte människor med ett allt för stor ego. Om en tjej som bär solglasögon och plutar med läpparna så mycket att man börjar fundera på om hon försöker suga fast kameran, skriver "jag älskar mig" med så stort typsnitt som det bara går, måste jag hålla tillbaka för att inte drabbas av sura uppstötningar.

Av Elin - 14 juni 2007 15:53

Här om dagen såg jag ett tv-program på femman om Britney Spears tillsammans med några kompisar, och självklart började vi diskutera den skandalomsusade stjärnans bravader.


I ett tidigare inlägg sa jag att om Britney var smart skulle hon anställa de bästa i branschen för att göra en storslagen comeback, och det står jag fast vid! Hon har en sån potential.


Britney Spears som i två års tid haft den ena skandalen efter den andra; barnafödande gånger två med en inte allt för smickrande make, odling av acne och allmänt dålig hy tackvare diverse skräpmat och ciggaretter, viktuppgång (med tanke på hur fit Brittan var innan), stilmissar (oerhörda stilmissar) alkoholproblem, drogmissbruk osv. Tänk er denna Britney Spears lägga allt detta bakom sig och efter en tid i hel skymundan göra entré på MTV-galan eller liknande och bara stråla. Stråla av skönhet, självförtroende och glädje. Hon har trimmat kroppen, lagt ner rökningen, drogerna och sitt hårda festande, tagit hjälp av någon som fixat en henne en ny, trendig stil och självklart fått hjälp med hår och make. Och sen när alla tappar hakan över hennes nya jag ler hon mot all media och gör reklam för sin nya platta som hon jobbar på i studion, och uppmanar alla att köpa den och hålla utkik efter biljettsläppet till hennes världsturné.


Många snackar om att Britney skulle ha mist sina fans och det spekuleras i om hon skulle kunna lyckas vinna tillbaka dem eller vilka som skulle kunna bli hennes nya målgrupp. Men om Britney Spears skulle genomföra denna storslagna comeback tror jag att de flesta av hennes gamla fans skulle jubla av förtjusning och många nya skulle få upp ögonen för megastjärnan som på senare år mest varit känd för vilka galna saker hon haft för sig på rehab. Jag tror att folk skulle bli nyfikna och vilja ha mer av henne, och snart skulle man glömma bort hennes förflutna, för den gamla Brittan är tillbaka!


Så därför säger jag bara: Snälla Britney Jean Spears, ta tag i dig själv och visa världen att du kan, att du är en stark ung kvinna! Best of luck to you.

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards