Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Elin - 16 juni 2007 16:08

Jag kom hem rätt sent igår, klockan var väl kring 3, så därför sovde jag till halv två på dagen idag. Det är konstigt att bara för att man är vaken längre på natten så sover man fler timmar sen, går man och lägger sig tidigt räcker det med 8 timmars sömn (men det blir oftast kring 5-6 timmar för mig) men somnar man sent sover man upp emot 12 timmar.


Jag och pappa var nyss på Maxi och handlade mer eller mindre onödiga men dock rätt trevliga saker så som 2 liter jordgubbar, vindruvor, vattenmelon och en Cosmopolitan i handväskeformat. Mysigt. Jordgubbar är ju trots allt det bästa jag vet, tätt följt av sommaren, men de två ligger ju rätt nära varandra.


Egentligen skulle jag färga min utväxt igår, men Linnea var lite osäker på om hon skulle använda ljusare-färgning eller blekning, så vi ska vänta till måndag så att jag hinner fråga Classe om råd. Huvudsaken att jag slipper denna förfärliga svarta strimma mitt på skallen till midsommar och stadsfesten.


Jag städade min garderob för någon dag sedan och gjorde en fasansfull upptäckt, eller egentligen två (men den ena är mest konstig). För det första består 98% av min garderob av svarta kläder, därför har jag härmed förbjudit mig själv att köpa mer svarta klädesplagg, herregud folk kan ju tro att jag ska på begravning varje dag. För det andra så hittade jag högst upp några gamla tomma ciderflaskor och en ölburk som jag och Isak av någon anledning gömt för länge sedan. Det roliga är att först kunde jag verkligen in placera vad dessa flaskor gjorde i min garderob.


Bäst just nu är I'm a flirt - Bow wow Feat. T.I, R.kelly & T-Pain

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards