Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Elin - 24 juni 2007 22:29

Jag tar det som det kommer, one step at a time. Jag tror på ödet, allt har en mening. Om vi är menade för varandra så kommer det bli så, kanske inte idag, kanske inte imorgon, men tids nog.


After all, it's not about finding someone you can live with,

It's about finding someone you can't live without.


Jag vet det, och jag vet att du vet det. Det räcker för mig.

Av Elin - 24 juni 2007 21:15

Varför är det inte en enda bra film på tv en seg söndag som denna?

Av Elin - 24 juni 2007 21:04

Jag läste just på aftonbladet att någon vunnit 45,2 miljoner kronor på V75. Varför har aldrig jag så tur? Visserligen spelar jag inte på V75 eller något sådant, but still! Så fruktansvärt orättvist.


Och vad gör man med 45,2 miljoner? Det är ju så mycket pengar att man skulle kunna köpa hela Sverige, och ändå ha en hel del kvar till annat. Jag missunnar inte dessa lyckliga vinnare detta, de är säkert mycket fina människor som förtjänar det, men jag ska inte sticka under stolen med att jag bra mycket hellre velat att det var jag som vann. Jag skulle kunna förtidspensionera mig redan vid sjutton års ålder, dra till Spanien och köpa mig un chalé och bara leva livet tillsammans med resten av mi familia. Nej, livet är allt bra orättvist ibland, men jag antar att det bara är att bita ihop och vänta på sin tur.

Av Elin - 24 juni 2007 17:50

Det här är jag och min vän Isak. Jag har en bad hairday och Isak lider av en ovanlig form av Tourettes syndrom, den är så ovanlig att det faktiskt bara är Isak som har den.

Av Elin - 24 juni 2007 17:36

Min dag är förgylld! De två killarna som sjöng Hallelujah på Brännans skolavslutning är inte borta ur mitt liv föralltid, en kompis skickade just en länk till Youtube där en film som spelades in i kyrkan lagts upp. Ett tips, följ denna länk, lyssna och njut. Visserligen var det lite mer känsla live, men jag fick gåshud även denna gången.

Av Elin - 24 juni 2007 11:47

Jag var nyss hos polisen. I fredags såg jag och jonna en man misshandla sin flickvän. Trots att jag hade druckit lite är jag helt säker på vad jag såg. Mannen satt över tjejen och vid senare tillfälle fick han in ett knytnävesslag i ansiktet på henne. Vi ringde polisen ganska snabbt och det hela var väldigt obehagligt, vi visste ju inte vad han var kapabel till.


Jag kommer möjligen bli kallad som vittne i en eventuell rättegång om tjejen själv inte vill medverka. Trots att det känns lite hemskt,  är jag glad att jag kan hjälpa till och kanske sätta dit en kvinnomisshandlare. Det är så fruktansvärt fegt att ge sig på någon som är i underläge.


Annars var min midsommarafton lyckad, även om det inte var lika roligt dagen efter...


Igår var jag hos Isak och fick hjälp av Linnea att färga min utväxt. Resultatet blev riktigt bra, även om jag kanske måste använda lite silvershampo för att få bort endel gul/orangea partier. Men ett stort tack till henne i alla fall! Det finns bilder på mig med ett helt foliepaket inpackat i håret, jag överväger om jag ska våga lägga in dem, det är ingen vacker syn.


Jaja, nu ska jag gå ut och ta vara på solen, jag ska ju jobba hela veckan så då lär det inte bli så mycket av den varan. Jag kände mig rätt blek igår i jämförelse med Isak och Linnea. Ciao ciao. 

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards