Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Elin - 20 juni 2007 17:12

Jag tror jag har hittat den perfekta resan. För lite drygt 5000 kronor kan jag åka till Alanya från Luleå i två veckor och bo på ett fyrstjärnigt lägenhetshotell med frukost som tillval. Kan det bli bättre? Hoppas, hoppas att Elinda kan skrapa ihop pengarna. Resan är ju lika dyr som för en vecka, men då ska man ju leva där en vecka längre också. Men det måste gå!

Av Elin - 20 juni 2007 16:17

Varför befann jag mig inte i Globen igår kväll? Varför var jag i Skellefteå då jordens hetaste artist hade konsert i Stockholm? Och inte nog med det, dessutom var Timbaland där som grädden på moset, och det missade jag OCKSÅ. Livet är allt bra orättvist.

Av Elin - 20 juni 2007 07:54

Jag har just förtärt morgonens frukost bestående av två torra mackor, multivitamin och några jordgubbar. Nej! Nu ser jag att jag har en halv macka kvar, hade visst glömt bort den.


Jag steg upp 07:20 idag, och jag har ingen aning om varför. Jag behöver ju inte dra mig mot jobbet förrän 08:40 vilket betyder att jag kunde ha legat i sängen ett tag till. Men å andra sidan gillar jag inte att stressa på morgonen, jag gör allt i slow motion då. Förhoppningsvis kommer den här dagen att flyta på snabbt och bra så att jag får komma hem någon gång och kasta mig över sängen. Jag måste erkänna att jag har stor lust att högljutt springa in i min brors rum bara för att väcka honom, tanken på att han får sova hur länge han vill får mig att må illa.


Jaja, more to come later, nu ska jag väl börja göra mig klar antar jag.

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards