Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Elin - 28 juni 2007 19:13

Det enda som fattas inför morgondagen just nu är lite sol och en burk lemon curd, men det ordnar sig! Det kommer bli mer än toppen.


Jag var på stan idag och köpte lite olika tröjor/toppar som jag hade tänkt ha på mig imorgon och på lördag, men jag har inte bestämt mig än för vilka jag ska behålla och vilka som får åka tillbaka to the shop. För att jag har inte råd med allihopa.


Just nu har jag ett eget litet systembolag hemma med diverse olika alkoholhaltiga drycker, jag är nästan rädd för att jag ska få problem med att kunna kontrollera mig själv i stundens hetta. Mest stolt är jag över mina två stycken rosa xide strawberry desire med guldetikett.


Dags att springa iväg och börja förbereda det som går att förbereda. Tjingeling!

Av Elin - 28 juni 2007 08:01

jag äter ett äpple till frukost, det var allt av intresse jag kunde finna i kylskåpet. Faktum är att det var inte ens i kylskåpet jag hittade det, utan i fruktskålen, men det gör detsamma. Fram till lunch idag kommer jag vara en obotlig tyrann som gör slut på allt som kommer i min väg, utan undantag. Fram till lunch idag bör man hålla sig på betryggande avstånd från mig.

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards