Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Elin - 21 juni 2007 21:53

Det här har varit en riktigt lång dag. Jag och Elinda sprang runt på stan innan lunch och smällde upp plancher på diverse anslagstavlor, och efter det gick vi tillbaka till jobbet och utförde lite olika experiment. Vi måste ju vara väl förberedda då vi slår upp dörrarna för barnen.


Efter jobbet gick jag och Elinda åter in till stan för att möta Jonna och jaga kläder att ha på sig imorgon. Jag köpte Isa Doras foundation och puder från deras mineral make-up-kollektion, ett svart läderskärp med spänne i guld och ett par sko to die for från Din sko. Skorna kostade dock 480 kornor, vilket jag absolut inte har råd me, så vi får väl se om jag tar mitt förnuft till fånga och lämnar tillbaka dem. Obs! Klacken ser absolut inte trashy ut egentligen, vilket jag tycker den gör på bilden.


Dessutom var jag tvungen att vara kvar på stan tills klockan närmade sig sju för att följa med Jonna och hämta vårt vin på Anderstorp. Min mage kurrade, min rygg gjorde ont och jag var allmänt grinig den tiden, bland annat på grund av att vi faktiskt kunde ha hämtat det mycket tidigare, om det inte vore för att Jonna tog så lång tid på sig på stan.


Nu ska jag se "A guy thing" på femman innan jag går och lägger mig, jag är helt slut! Dessutom måste jag ju ladda inför morgondagen, det kommer bli toppen.

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
 Sola och bada
 Festa
 Jobba
 Åka utomlands
 Njuta
 Ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards